Wat zijn echte kroegnummers?

Ik ben op zoek naar een specifiek nummer, ik heb geen idee hoe het ookalweer gaat maar heb het een aantal keer gehoord in de kroeg. Nooit gevraagd hoe het heet. Graag een aantal nummers. Het was wel nieuwe muziek hele mooie soort top 40!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder extra informatie gaat het lastig worden om te vinden welk nummer je zoekt ;-). Kan je echt niets meer bedenken zoals , zanger / zangeres / groep, in welke taal werd er gezongen, hoe nieuw is nieuw etc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genre? Rock/Soul/RnB/House/FouteHollandseHits(Met Romana op de Scooter)

Het beste antwoord

Adele
Someone Like You